Toon navigatie

Service Level Agreement (SLA)

Zodat jij veilig diensten kan leveren, uitvoeren of inhuren!

In een service level agreement (SLA) leg je afspraken vast. Deze afspraken gaan bijvoorbeeld over het door jou aanbieden van diensten. Ook kunnen ze gaan over het door jou inhuren van een partij voor diensten. Bijvoorbeeld wanneer je ICT diensten of pakketdiensten aanbiedt, of wanneer je diensten met betrekking tot de gezondheidszorg aanbiedt.

Wanneer een SLA

  • Wanneer je diensten aanbiedt;
  • Wanneer je een partij inhuurt voor diensten.

Waarom deze overeenkomst?

Met een SLA weet je zeker dat de gestelde eisen behaald worden. Indien de gestelde eisen niet behaald worden, heb je recht op een vergoeding.

Een SLA is ook belangrijk om de rechten en plichten van jou en jouw klanten duidelijk vast te leggen.

Wat staat er onder andere in?

  • De duur en beëindiging van de overeenkomst;
  • Omschrijving van de eisen die aan de dienst worden gesteld;
  • Hoe de kwaliteit van de dienst wordt gemeten;
  • De gevolgen voor het niet nakomen van de gemaakte afspraken.

Waarom VeiligDoen?

  • Overeenkomst passend bij jouw bedrijf
  • Overeenkomsten op maat en juridisch waterdicht
  • Up-to-date aan de meest recente wetgeving
  • Ondersteuning voor- en achteraf

Direct opstellen

Wat valt er niet onder?

Let op! Afspraken tussen jou en de afnemer van een product vallen niet onder een service level agreement. Deze vallen onder een PLA, product level agreement.

Ook zijn er naast de SLA duidelijke algemene voorwaarden nodig om veilig te ondernemen.

Heb je vragen?

SLA opstellen

Op afspraak

€ 450,-

  • Persoonlijk gesprek
  • Persoonlijk contact
  • Levering binnen 5 werkdagen
  • Betaling binnen 14 dagen
  • Ondersteuning voor- en achteraf
  • Overeenkomst op maat

Afspraak maken

Telefonisch

€ 350,-

  • Telefonisch gesprek
  • Contact via telefoon en/of e-mail
  • Levering binnen 5 werkdagen
  • Betaling binnen 14 dagen
  • Ondersteuning voor- en achteraf
  • Overeenkomst op maat

Afspraak maken

Online

€250,-

  • Online vragenlijst
  • Contact via e-mail
  • Levering binnen 3 werkdagen
  • Betaling binnen 14 dagen
  • Ondersteuning voor- en achteraf
  • Overeenkomst op maat

Direct opstellen

Wat onze klanten zeggen

B2 Bijles Op Maat
Bijles en huiswerkbegeleiding

"Goede service, veel aandacht voor de specifieke eisen en wensen. Een aanrader...."

  • Goed
  • Goed
  • Goed
  • Goed
  • Goed

Lees meer ervaringen

Keuringservice Friesland
Keuringen arbeidsmiddelen

"Snel vakkundig en goed. Goede en snelle service en de nazorg was ook perfect...."

  • Goed
  • Goed
  • Goed
  • Goed
  • Goed

Lees meer ervaringen

Neem contact op via 053 - 82 00 286, [email protected] of start de live chat

7 Jaar